II etap przetargu na kreację AVANS
Ogólnopolska Sieć Elektromarketów Avans zaprosiła 3 Agencje Kreacyjne "4famebranding"; "Heureka" oraz "Image Art" do drugiego etapu przetargu na kreację kampanii wizerunkowej planowanej na jesień 2005 roku
"Agencje startujące w drugim etapie przetargu będą miały za zadanie dopracowanie jednego z przedstawionych storyboardów, który według nas w optymalny sposób zbuduje wizerunek Avansu jako sieci zaawansowanej technologii i nieziemskiej obsługi. W drugim etapie prosiliśmy także o dopracowanie wizerunku "Kosmitki", która w jesiennej kampanii powinna być nowocześniejszą postacią, obdarzoną nieziemskimi zdolnościami" - mówi Izabela Voisset, Kierownik Działu Marketingu Sieci Avans.
Przewidziany budżet kreacji netto 500 tyś zł.
Dołącz do dyskusji: II etap przetargu na kreację AVANS