Idea ma już 5.100.000 abonentów
PTK Centertel posiada ok. 1/3 polskiego rynku GSM
Polska Telefonia Komórkowa Centertel poinformowała o przekroczeniu w sieci Idea w drugim kwartale br., poziomu 5 mln klientów.
- Miarą sukcesów PTK Centertel w drugim kwartale 2003 r. jest dalsze systematyczne zwiększanie udziałów rynkowych - zarówno ilościowych jak i wartościowych - pomimo bardzo ostrej rywalizacji konkurencyjnej - powiedział Sławomir Skrodzki, prezes zarządu i dyrektor generalny PTK Centertel - W przyszłości zamierzamy nadal skutecznie pozyskiwać abonentów, ale przede wszystkim budować wartość firmy, poprzez stałe podwyższanie jakości usług i poziomu obsługi klientów. Dzięki temu będziemy wzmacniać pozytywne, długofalowe relacje z naszymi klientami, efektywnie konkurując przede wszystkim wysoką jakością techniczną sieci, nowoczesnymi oraz innowacyjnymi usługami i produktami, a także jeszcze lepszą obsługą klientów".
-Uzyskane w pierwszym półroczu 2003 r. dobre wyniki sprzedaży, udało się nam osiągnąć dzięki realizowaniu z sukcesem właściwej strategii rynkowej i nieustannym wzbogacaniu naszej oferty usług - mówi Jean-Marc Vignolles, wiceprezes zarządu PTK Centertel - w ciągu tych kilku miesięcy zaoferowaliśmy wiele nowoczesnych rozwiązań, z których wymienię tylko kilka najważniejszych to: rewolucyjna taryfę Zrób To Sam w Idea POP oferta Morze Możliwości w Idei Opimie, Mój Obszar Działania, Sieć Biznesowa, Pakiet Moja Firma - w Idei Meritum oraz usługi MMS (MMSowa Kartka Pocztowa, Pakiety MMS) czy rozbudowę możliwości interaktywnej Poczty Głosowej.
Zdaniem przedstawicieli Zarządu PTK Centertel, w działalności Idei bardzo istotne jest także efektywne wykorzystanie synergii Grupy Telekomunikacji Polskiej i doświadczenia Grupy France Telecom oraz Grupy Orange. Idea to pomysły dla ludzi i właśnie jednym z naczelnych zadań jest stałe doskonalenie jakości obsługi klientów tak by zawsze byli przekonani ze dokonali optymalnego wyboru.
Dołącz do dyskusji: Idea ma już 5.100.000 abonentów