ICom w agencji 4 Publicity
Agencja 4 Publicity rozpoczęła współpracę z firmą ICom, producentem i dystrybutorem sprzętu komputerowego.
Zadaniem 4 Publicity będzie przygotowanie strategii public relations, budowanie relacji spółki ICom z mediami oraz opracowanie i wprowadzenie kompleksowego systemu komunikacji.
4 Publicity odpowiedzialny będzie za kontakty z mediami, w tym za koordynowanie testów prasowych produktów marki ICom.
- Decyzję o zaangażowaniu agencji 4 Publicity podjęliśmy po dogłębnej analizie naszej pozycji w branży IT. W ciągu ostatnich dwóch lat odnotowaliśmy dużą dynamikę wzrostu sprzedaży produktów ICom i postanowiliśmy powierzyć kontakt z mediami fachowcom. Zależy nam, by komunikacja naszej firmy była prowadzona w pełni profesjonalne. Jestem przekonany, że ta decyzja pozwoli nam na utrzymanie dotychczasowej dynamiki sprzedaży. Dzięki tej decyzji ICom, który oferuje produkty wysokiej jakości przy relatywnie niskich cenach, będzie mógł jeszcze skuteczniej konkurować na rynku polskim, a w niedalekiej przyszłości również na europejskim – powiedział Mariusz Tofil, prezes firmy ICom.
Dołącz do dyskusji: ICom w agencji 4 Publicity