IAB Polska tworzy grupę brand advertising
W IAB Polska rozpoczęła działalność grupa robocza brand advertising. Powstała ona z przekształcenia grupy display advertising.
Utworzona właśnie w IAB Polska grupa robocza brand advertising ma na celu szeroko rozumiane promowanie i ułatwianie reklamy brandingowej online poprzez dostarczanie rynkowi przykładów skutecznych działań wizerunkowych i odpowiednich standardów, a także badań potwierdzających ich skuteczność. Konkretne zadania, które członkowie nowej struktury wyznaczyli sobie na pierwszym spotkaniu, to m.in. opracowanie standardów i formatów reklamy, wydanie poradnika dla marketerów „Brand advertising online” oraz wspieranie tegorocznego konkursu MIXX-awards i prac nad raportem IAB.
Grupa robocza brand advertising została utworzona przez przekształcenie grupy display advertising. – Chcemy pokazać, że internet nie tylko nadaje się do prowadzenia działań marketingowych o charakterze direct response, ale znakomicie sprawdza się także w kreowaniu i budowaniu wizerunku marek – uzasadnia Piotr Kowalczyk, prezes zarządu IAB Polska.
W skład grupy brand advertising wchodzą przedstawiciele wydawców i sieci reklamowych, a zaproszone też zostały domy mediowe. Szefem struktury – której spotkania będą się odbywać do trzy tygodnie – jest Krzysztof Beniowski, new business sales manager Gazeta.pl. Juz pod koniec maja grupa wyda dokument standardów display, który ma ułatwić tworzenie kreacji klientom.
Dołącz do dyskusji: IAB Polska tworzy grupę brand advertising