I kwartał należał do Polsatu
Polsat zarobił na reklamach 359,2 mln zł w I kwartale 2005 roku
Jak wynika z danych AGB Polska telewizja Polsat w pierwszym kwartale br. zarobiła najwięcej z emisji reklam - 359,2 mln zł. To o 52 mln więcej niż w tym samym okresie 2004 roku.
Na drugim miejscu znalazła się telewizja TVN, która zanotował spadek wpływów reklamowych o 49 mln zł. Spadek zanotowała też TVP 1 (o 123 mln zł) i TVP 2 (o 34 mln zł).
2005 | ||
Stacja | Wpływy | Liczba emisji |
Polsat | 359 225 178 | 40 051 |
TVN | 282 718 365 | 36 207 |
TVP1 | 237 867 475 | 17 290 |
TVP2 | 155 417 075 | 14 413 |
TV4 | 76 515 405 | 35 664 |
TVN7 | 30 465 010 | 37 397 |
Tele5 | 29 331 923 | 33 954 |
TVP_Regional | 15 770 820 | 13 037 |
Discovery | 14 504 250 | 17 527 |
Jetix/FoxKids | 10 388 846 | 6 881 |
Total | 1 212 204 347 | 252 421 |
2004 | ||
Stacja | Wpływy | Liczba emisji |
TVP1 | 360 167 850 | 13 905 |
TVN | 331 293 700 | 32 598 |
Polsat | 307 174 315 | 33 053 |
TVP2 | 189 416 960 | 10 879 |
TV4 | 35 893 970 | 29 744 |
TVN7 | 35 204 510 | 28 595 |
TVP_Regional | 28 818 440 | 14 889 |
Tele5 | 20 068 185 | 19 206 |
Discovery | 11 863 020 | 14 423 |
CN/TCM | 3 549 000 | 2 801 |
Total | 1 323 449 950 | 200 093 |
- Spadek wynika z wprowadzenia przez stacje urealnionego cennika. Cena brutto spotów zmniejszyła się, więc w monitoringu także widoczny jest spadek. Z całą pewnością można powiedzieć, że TVP zarabia więcej niż rok temu, bo między innymi rośnie rynek reklamowy - wyjaśnia dla "Press" Jakub Bierzyński, prezes OMD Poland.
Dołącz do dyskusji: I kwartał należał do Polsatu