HYPERmedia zaprojektowała nowy serwis PKO TFI
Agencja interaktywna HYPERmedia (ISOBAR) uruchomiła nowy serwis internetowy PKO TFI.
Struktura treści serwisu oraz zastosowane narzędzia odpowiadają współczesnym standardom użyteczności stron www i pozwalają na indywidualne podejście do potrzeb inwestycyjnych każdego użytkownika.
„Klient oczekiwał od nas zaprojektowania architektury informacji i grafiki serwisu, w taki sposób, aby ułatwić internautom wybór odpowiedniego funduszu inwestycyjnego, zmniejszając przy tym, do minimum, ryzyko podjęcia niewłaściwej decyzji.” – mówi Michał Cudny, Account Manager odpowiedzialny za projekt po stronie HYPERmedia.
Klientom funduszu pomocny ma być przede wszystkim e-doradca. Biorąc pod uwagę m.in. podany wiek, horyzont inwestycyjny, aktualną sytuację finansową oraz walutę, w której gromadzone są oszczędności, system rekomenduje określony skład portfela inwestycyjnego.
Agencja przygotowała także kalkulator inwestycyjny, za pomocą, którego, użytkownicy mogą porównać wybrane fundusze oraz, na podstawie danych historycznych z notowań funduszy, sprawdzić potencjalne wyniki finansowe swoich inwestycji.
Magdalena Słomczewska, Manager ds. Marketingu PKO TFI S.A. - Rolą nowego serwisu jest przede wszystkim prezentacja informacji o funduszach inwestycyjnych PKO/CREDIT SUISSE, która ma spełniać oczekiwania zarówno klientów znających zagadnienia związane z inwestowaniem, jak i początkujących inwestorów. Służy temu m.in rozbudowana część doradcza serwisu.
HYPERmedia współpracuje z PKO TFI S.A. w zakresie planowania komunikacji marketingowej online od 1999 roku.
Dołącz do dyskusji: HYPERmedia zaprojektowała nowy serwis PKO TFI