Hypermedia wygrała w przetargu marki Hoop Cola
Hypermedia powiększyła swoje portfolio o kolejnego klienta - firmęHoop Polska. Agencja wygrała przetarg projektem strategii nawykorzystanie mediów interaktywnych dla marki Hoop Cola.
- Agencja przedstawiła kompleksową i zintegrowaną propozycjędziałań interaktywnych dla marki Hoop Cola, które mają dużypotencjał aby emocjonalnie zaangażować konsumentów w internecie isą zgodne z nową, długofalową strategią pozycjonowania marki HoopCola, którą zamierzamy wprowadzić od początku kwietnia tego roku -mówi Michał Kępiński, brand manager Hoop Cola.
Działania reklamowe skierowane będą do młodych ludzi w wieku18-24 lata. Agencja Hypermedia zaplanowała kompleksowo akcjęreklamową, w skład której wejdą: cykl mini-eventów realizowany wnajwiększych polskich miastach, reklama ambient media, witryny WWWoraz działania nakierowane na budowanie i wykorzystaniekonsumenckiej bazy danych. Podstawą zaproponowanych aktywności jestnowa strategia komunikacji marki Hoop Cola.
Pierwsze działania rozpoczną się już 11 kwietnia br., a ichkulminacja nastąpi w drugiej połowie czerwca br.
Dołącz do dyskusji: Hypermedia wygrała w przetargu marki Hoop Cola