Hypermedia promuje Internet w Aster
Agencja interaktywna Hypermedia opracowała koncepcję promocjiusług dostępu do Internetu w Aster.
Firma zaplanowała także komunikację internetową Disney Channel,nowego kanału w ofercie telewizyjnej Aster. Współpraca obu firmjest wynikiem przetargu rozstrzygniętego w styczniu bieżącegoroku.
W ramach kampanii "Aster. Nieprzerwanie najlepszy Internet!"Hypermedia zaprojektowała serwis www opisujący ofertę dostępu doInternetu, na którym użytkownicy mogą wziąć udział w fotokonkursie.Wystarczy wysłać zdjęcie, prezentujące własny, sprawdzony sposób naodpoczynek i uzyskać jak najwięcej głosów internautów, aby walczyćo jeden z 20 iPodów Shuffle.
Agencja odpowiadała również za projekt i nagranie reklamowegospotu radiowego oraz zaplanowanie kampanii reklamowej online. Wkampanii zostały również wykorzystane kreacje autorstwaagencji.
Równolegle prowadzone są działania promocyjne kanału DisneyChannel, który od czerwca dostępny jest w ofercie Aster. Na stroniekonkursowej www.disney.aster.pl widzowie mająszansę wygrać wycieczkę do Disneylandu. Zadaniem konkursowymuczestników jest opisanie, jaką postać Disneya lubią najbardziej idlaczego.
Kolejnym etapem współpracy będzie zaprojektowanie nowego serwisuspółki Aster, nad którym już rozpoczęto prace.
Dołącz do dyskusji: Hypermedia promuje Internet w Aster