Hypermedia gra dla Reeboka
Reebok wystartował tej jesieni z dwoma kampaniami internetowymiadresowanymi do ludzi, którzy kochają sport. Adaptacją globalnejlinii kreatywnej na potrzeby polskiej edycji obu kampanii orazprzygotowaniem dedykowanym jej serwisów internetowych zajęła sięagencja interaktywna Hypermedia.
Pierwsza kampania - futbolowa, przebiega pod hasłem "Graj wedługwłasnych reguł" i jest kontynuacją działań reklamowych z pierwszejpołowy roku. Reebok zachęca w niej do udziału w otwartej rekrutacjina ambasadora marki. Główną część przygotowanej przez Hypermediastrony reebok.sport.pl, przygotowanej na potrzeby kampanii,stanowią filmy dodawane przez samych użytkowników, w którychpokazują własne interpretacje hasła kampanii. Światowymi twarzamikampanii zostali tacy piłkarze jak: Thierry Henry, AndrijSzewczenko, Iker Casillas oraz Ryan Giggs. Kampania emitowana jestna stronach piłkarskich należących do sieci AdNet, ARBOmedia, IDMnet, na portalu Interia.pl oraz Gadu-Gadu.
Druga akcja promocyjna jest skierowana do kobiet. Pod adresemreebok.wrzuta.pl znajduje się serwis przygotowany we współpracy zportalem o2.pl. Zaprezentowane w nim zostały układy fitness, wktórych biorą udział polskie trenerki z Reebok University. Celemserwisu oraz działań reklamowych jest zachęcenie kobiet doczerpania radości z uprawiania fitnessu. Użytkowniczki mogą równieżwziąć udział w specjalnie przygotowanym dla nich konkursie.
W działaniach reklamowych zostały wykorzystane pakiety witrynskierowanych do kobiet w sieciach: AdNet, ARBomedia i Gadu-Gadu.
Hypermedia odpowiedzialna była również za lokalizację działańreklamowych w innych krajach oraz za planowanie i zakup mediów winternecie w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Hypermedia gra dla Reeboka