Huta 19 wygrała przetarg Stock Polska
Agencja reklamowa Huta 19 Im. Joachima Fersengelda wygrała przetarg Stock Polska na obsługę marki Żołądkowa Gorzka.
Huta 19 Im. Joachima Fersengelda współpracuje ze Stock Polska w wyniku wygranego przetargu w zakresie strategii komunikacji Żołądkowej Gorzkiej oraz wprowadzenia nowej platformy komunikacji marki.
Marka kilka lat temu promowała się aktywacją #GrzańcaGrzejemy. Do kampanii został zaangażowany znany duet youtuberów Karol Paciorek i Paulina Lis (Lisie Piekło). Na potrzeby aktywacji przygotowali film z wizyty na Zimowym Narodowym, gdzie pokazali swoim fanom sposoby na spędzenie zimy w mieście i odwiedzili Stację Grzewczą.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Stock Polska ma w swoim portfolio takie marki wódek jak Żubr, Amundsen, Saska, Stock Prestige, Żołądkowa, Żubr.
Dołącz do dyskusji: Huta 19 wygrała przetarg Stock Polska