Husqvarna promuje się dla kobiet (wideo)
Husqvarna prowadzi kampanię reklamową pokazującą, że z jej ofertymogą korzystać nie tylko mężczyźni, lecz także kobiety. Akcjaobejmująca telewizję, radio, prasę i punkty sprzedaży reklamujesprzęt tej firmy przydatny jesienią.
Trwająca obecnie kampania reklamowa Husqvarny ma przełamaćprzekonanie, że tylko mężczyźni korzystają ze sprzętu tej firmy. -Kobiety równie dobrze, a niejednokrotnie nawet dużo lepiej niżmężczyźni, radzą sobie w pracach ogrodowych, dlatego właśnie chcemyprzez wykorzystanie wizerunku Katji Gustavsson pokazać, że naszychproduktów nie tworzymy wyłącznie z myślą o mężczyznach - uzasadniaPiotr Stański, manager ds. marketingu i sprzedaży w Husqvarnie.
Rozpoczęta we wrześniu kampania reklamuje jednocześnie produktytej firmy wykorzystywane w pracach domowo-ogrodowych jesienią:pilarki i dmuchawy do liści. Kreacja reklam łączy wrażenieprofesjonalizmu i precyzji z klimatem tej pory roku.
Jesienna kampania Husqvarny obejmuje telewizję (stacjeogólnopolskie, m.in. TVP i TVN), radio (rozgłośnie lokalne) orazprasę: tytuły wnętrzarskie (m.in.: "Cztery Kąty", "Ładny dom"),ogrodnicze (m.in: "Kwietnik", "Ogrody, Ogródki, Zieleńce", "MójPiękny Ogród i rolniczych (m.in.: "Top Agrar", "WiadomościRolnicze", "Farmer"). Akcję uzupełniają materiały POS rozprowadzanew punktach dilerskich, specjalny magazyn dystrybuowany dlapotencjalnych klientów oraz działania public relations.
Adaptację wykorzystywanych w kampanii materiałów telewizyjnych iprasowych przygotowała firma Oikos, za PR odpowiedzialna jestagencja ComPress, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął siędom mediowy Guideline w zaplanowanej do końca listopada. Akcja jestzaplanowana do końca listopada.
Dołącz do dyskusji: Husqvarna promuje się dla kobiet (wideo)