Hubert Jeżak: z Accenture do Codemedia
Do zespołu domu mediowego Codemedia dołączył Hubert Jeżak, gdzie objął stanowisko head of SEM. Poprzednio pracował w Accenture.
Jeżak odpowiedzialny jest m.in. za strategiczne planowanie i nadzór nad realizacją kampanii SEM oraz ich analizę. Do jego obowiązków należy też rozwój oferty search i social ads domu mediowego Codemedia.
Start kariery w 2008 roku w Media Contacts
Hubert Jeżak w swojej karierze pracował przy wielu zróżnicowanych projektach - od prowadzania działań wizerunkowych dla marek FMCG, świadomościowych i sprzedażowych dla automotive, kończąc na typowych kampaniach efektywnościowych dla linii lotniczych, biur podróży czy finansów i ubezpieczeń.
Pracę w mediach zaczynał w 2008 roku w Media Contacts (obecnie Havas Media). Przez pierwsze 5 lat pełnił funkcję specjalisty SEM, cały czas doskonaląc swoje umiejętności. W 2014 roku objął stanowisko szefa zespołu specjalistów i kreował strategię rozwoju całej komórki SEM/SEO. W 2017 roku stanął na czele konsultantów SEM w Accenture, gdzie zajmował się analizą i budowaniem strategii dla jednej z marek samochodów osobowych i dostawczych.
W 2018 roku uruchomił projekt charytatywny związany ze szkoleniami z Google Ads i Grants dla organizacji pozarządowych i pożytku społecznego (NGO).
Huber Jeżak jest absolwentem anglistyki.
Dołącz do dyskusji: Hubert Jeżak: z Accenture do Codemedia