Huawei w nowym spocie modelu P30 lite prezentuje główne jego cechy (wideo)
Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa najmłodszego modelu z serii P30 – Huawei P30 lite. Działania obejmują pełen zakres nośników, w tym telewizję, i są skierowane do konsumentów, którzy poszukują stylowego, zaawansowanego technologicznie urządzenia z potężnym aparatem fotograficznym w przystępnej cenie.
Celem kampanii P30 lite jest dotarcie do osób, którym zależy na telefonie oferującym doskonałą jakość zdjęć oraz szeroki wybór zaawansowanych efektów artystycznych. P30 lite oferuje szereg innowacji fotograficznych z wyższej półki i jest dostępny w rekomendowanej cenie 1599 zł.
W ramach kampanii reklamowej przygotowano 15-sekundowy spot telewizyjny, w którym prezentowane są najważniejsze cechy telefonu: potężny 48MP obiektyw główny, obiektyw szerokokątny oraz 24MP aparat selfie. Emisja spotów telewizyjnych P30 lite ruszyła 30 maja. Kampania obejmuje również radio, kanały offline oraz digital. W key visualu kampanii pojawia się też ambasador marki Huawei w Polsce – Robert Lewandowski.
- Seria Huawei P30, w skład której wchodzą trzy modele: P30 Pro, P30 i P30 lite, cieszy się ogromnym uznaniem wśród ekspertów z branży fotograficznej na całym świecie. Pokochali ją też polscy konsumenci - dynamika sprzedaży zaskoczyła nas, oczywiście pozytywnie, i głęboko wierzymy, że dzięki kampanii reklamowej najmłodszego modelu serii – P30 lite, osiągniemy świetne rezultaty - powiedziała Dorota Natalia Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digital Huawei CBG Polska.
Huawei sprzedaje w Polsce najwięcej – pośród wszystkich producentów – smartfonów. Według IDC, do chińskiego producenta należało w I kwartale 35,4 proc. udziału w polskim rynku (wzrost o ponad 3 pkt. proc. r/r).
Huawei nie informuje, jakie agencje przygotowały najnowszą kampanię.
Dołącz do dyskusji: Huawei w nowym spocie modelu P30 lite prezentuje główne jego cechy (wideo)