Hotel Felix reklamuje dołączenie do sieci Best Western
Rusza kampania Hotelu Felix reklamująca, że dołączył on do sieci Best Western. Koordynacją akcji zajmuje się agencja ARBOvision Warszawa.
Hotelu Felix reklamująca, że dołączył on do sieci Best Western. Koordynacją akcji zajmuje się agencja ARBOvision Warszawa.
Kampania reklamowa Hotelu Felix informująca, że dołączył on do sieci Best Western, jest skierowana przede wszystkim do branży hotelarskiej, obcokrajowców prowadzących swój biznes, turystów oraz właścicieli firm.
Akcja obejmuje przede wszystkim internet (kampania odsłonowa AdSense, linki sponsorowane w Google, reklamy na stronach WarsawVoice.pl i wbj.pl, działania na Facebooku), a także ambient (branding wózków bagażowych na Okęciu).
Za koordynację kampanii – zaplanowanej na 3 miesiące – odpowiada agencja ARBOvision Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Hotel Felix reklamuje dołączenie do sieci Best Western