Hortex wybrał agencję VanLeif do obsługi w social media
Agencja VanLeif odpowiada za obsługę marki Hortex w mediach społecznościowych. Pozyskała to zlecenie w konkursie, przejmując obsługę Hortexu od Lubię to linked by Isobar (Dentsu Aegis Network Polska).
VanLeif zajmuje się obsługą oficjalnego fanpage’a marki Hortex na Facebooku. Oprócz strategii, kreacji, moderacji i obsługi antykryzysowej odpowiada za tworzenie treści wideo oraz prowadzenie kampanii reklamowych.
Agencja została wybrana na drodze konkursu ofert. Liczby i nazw agencji w nim uczestniczących firmy nie ujawniają. Podobnie nie zdradzają na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Poprzednio Hortex był obsługiwany przez Lubię To linked by Isobar. Hortex w styczniu br. prowadził kampanię, w której promował zupy.
Dołącz do dyskusji: Hortex wybrał agencję VanLeif do obsługi w social media