Hoop wyróżniony za "Cindy Crawford"
HOOP wyróżniony za kampanię wody mineralnej Artic
HOOP SA, krajowy producent napojów i wody mineralnej Arctic, został wyróżniony przez prestiżowy magazyn branżowy ''BottledWarterWorld'', za najlepszą kampanię reklamową z udziałem Cindy Crawford. Wyróżnienie zostało ogłoszone we francuskim mieście EVIAN podczas ogólnoświatowej konferencji poświęconej rynkowi wody mineralnej.
Brytyjski magazyn ''BottledWaterWorld'' uznał polską firmę za modelowy przykład najdynamiczniej rozwijającego się przedsiębiorstwa produkcyjnego w Europie Wschodniej. Według oceny magazynu ''HOOP przeistoczył się z małego, regionalnego producenta o przychodach na poziomie 4 mln USD ( w 1993 roku ) w potężne przedsiębiorstwo z przychodami na poziomie 90 mln USD ( w 2003 r. )''.
Według magazynu HOOP stał się jednym z czołowych producentów napojów i wód na wspólnym europejskim rynku i w Polsce, która stała się 5 największym rynkiem sprzedaży wody mineralnej w EU.
Obecni podczas spotkania przedstawiciele firmy badawczej oceniającej rozwój rynku wody mineralnej na świecie - Zenith International - szacują, że Polska stanie się wkrótce jednym z najważniejszych rynków stanowiących pomost pomiędzy Rosją oraz Niemcami.
Analitycy Zenith International podkreślają, że Polska posiada obecnie największy potencjał rozwoju rynku wody wśród państw regionu, pomimo faktu, iż średnie spożycie wody w naszym kraju wynosi 58 litrów / osobę , podczas gdy w Słowenii czy Chorwacji wskaźnik ten jest znacznie wyższy. Spożycie wody w Polsce wzrosło w latach 1998 do 2002 o 118 %, a w samym 2003 roku rynek zanotował dynamikę na poziomie 12,5 %, z czego 60 % stanowiło spożycie wody niegazowanej. W 2003 roku w Polsce sprzedano 330 mln litrów wody w systemie dostarczenia do domu lub biura ( HOD ). Według oceny Zenith International Report 2004 cały polski rynek wody mineralnej osiągnie poziom 3 mld litrów w 2008 roku.
Dołącz do dyskusji: Hoop wyróżniony za "Cindy Crawford"