Hogarth globalnym partnerem agencji Ogilvy
Agencja reklamowa Ogilvy ogłosiła nawiązanie globalnej współpracy z firmą produkcyjną Hogarth, należącą do holdingu WPP.
Współpraca Ogilvy i Hogarth ma na celu konsolidację usług z obszaru produkcji i kreacji treści reklamowych. Jak mówi CEO Ogilvy, John Seifert, globalne partnerstwo ma zaowocować "nowym ekosystemem produkcyjnym".
Początek współpracy Ogilvy i Hogarth miał miejsce już dwa lata temu, kiedy to powołano nową firmę H&O, która w założeniach miała zostać "największą na świecie grupą implementacji strategii marketingowych". Teraz spółki odchodzą od marki i nazwy H&O na rzecz nowego zespołu ekspertów już pod nazwą Hogarth. Kieruje nim Tony Grigg, dotychczasowy prezes H&O, będzie raportował do prezesa Hogarth, Richarda Glassona oarz Gunthera Schumachera, chief delivery officera Ogilvy.
Hogarth będzie świadczył usługi produkcyjne klientom Ogilvy na 13 rynkach, m.in. w USA, Wielkiej Brytanii, Brazylii, Japonii, Singapurze, Meksyku, Rumunii czy Indonezji.
Dołącz do dyskusji: Hogarth globalnym partnerem agencji Ogilvy