Hirek Wrona w Tequila/Digital
W dniu 1 października Hirek Wrona objął obowiązki dyrektora zarządzającego Tequila/Digital
Hirek Wrona pokieruje działalnością nowo utworzonej agencji usług interaktywnych i multimedialnych w ramach TBWACommunication Group o nazwie Tequila/Digital.
Tequila/Digital zajmie się świadczeniem usług marketingowych z wykorzystaniem nowoczesnych form interaktywnej komunikacji z klientem. Początkowo będzie obsługiwać obecnych klientów grupy, ale w przyszłości zajmie się również pozyskiwaniem nowych reklamodawców. Pierwszym zadaniem Hirka Wrony jest zbudowanie zespołu obsługującego Klientów oraz realizacja prac dla dotychczasowych Klientów grupy.
"Tequila/Digital to nowa marka w ramach TBWA, z którą wiążemy duże nadzieje na szybki rozwój. Nowa oferta grupy uzupełni bogate portfolio oferowanych przez nas usług o działania w sferze mediów interaktywnych. Dzięki temu staniemy się agencją bardziej konkurencyjną poprzez dostarczanie kompleksowych usług dla wszystkich naszych Klientów" - mówi Christian Lainer, Prezes TBWACommunication Group.
Hirek Wrona posiada bogate doświadczenie zdobyte w firmach z branży mediowej. W latach 2000-2003 pracował w grupie J. Walter Thomson/Parintex, początkowo na stanowisku Dyrektora ds. Nowych Technologii. Następnie odpowiedzialny był za nowy biznes i kreację w jej interaktywnej strukturze Virtual Window. Dotychczas pracował m.in. dla TVP, Polskiego Radia, JWT Parintex i Readers Digest.
Hirek jest założycielem pierwszego, muzycznego polskiego sklepu internetowego oraz współzałożycielem pierwszej polskiej niezależnej firmy fonograficznej wydającej tylko hip-hop.
Dołącz do dyskusji: Hirek Wrona w Tequila/Digital