Herbaty Big-Active reklamowane w telewizji jako „dopełnienie” (wideo)
Zaczęła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa herbat Big-Active (produkowanych przez Herbapol Lublin). Akcję przygotowały firmy Engine, M5, MediaCom Warszawa i BrandLab.
W 8-sekundowych spotach różne wersje herbaty Big-Active są prezentowane jako bliski towarzysz różnych osób, dający im motywację, satysfakcję i radość. Uzupełniają to slogany takie jak „Dopełnienie dobrej formy” czy „Dopełnienie nowych odkryć”.
- Produkty Big-Active skierowane są do aktywnych i ciekawych świata ludzi, dla których filiżanka dobrej, wysokogatunkowej herbaty jest dopełnieniem formy, dobrych chwil czy ciekawości w odkrywaniu świata i podejmowaniu nowych wyzwań. Dlatego zdecydowaliśmy się wykorzystać motyw dopełnienia, jako element łączący świat naszych herbat ze światem naszych konsumentów - tłumaczy Krzysztof Beling, marketing manager marki Big-Active
Spoty są emitowane przed różnymi programami w stacjach TVP1, TVP2, Polsat, TVN Style, TTV, Kuchnia+ i Discovery. W dalszej części kampania będzie prowadzona w internecie (aktywności w social media, 15-sekundowy spot) oraz prasie. Ogółem potrwa nieprzerwanie do marca.
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Engine, spoty wyprodukował dom produkcyjny M5, za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom Warszawa, a działania PR realizuje agencja BrandLab.
Dołącz do dyskusji: Herbaty Big-Active reklamowane w telewizji jako „dopełnienie” (wideo)