SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Hepatil Complex: Complexowa troska o wątrobę (wideo)

W telewizji, prasie, internecie i aptekach trwa kampania reklamowa Hepatilu Complex. Akcję przygotowały firmy Hand Made, Hand Made Flow, M5 i Media Concept.

Kampania reklamowa preparatu na wątrobę Hepatil Complex podkreśla jego kluczowe zalety i unikalny skład. Motywem przewodnim przekazu są promienie pomarańczowego lasera, które w futurystyczny sposób budują w czasie rzeczywistym komponowany przez naukowców produkt. Celem kampanii – realizowanej pod hasłem „Complexowa troska o wątrobę” – jest wsparcie wprowadzenia na rynek tego preparatu.


Akcja od 28 marca obejmuje telewizję (m.in. TVP, Polsat, TVN, kanały z pakietu At Media), prasę (m.in. „Twój Styl”, „Wysokie Obcasy”, „Viva!”, „Wprost”, „Zwierciadło”), internet (reklamy i specjalny serwis) oraz apteki (materiały POS). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Hand Made, za działania w internecie odpowiada agencja interaktywna Hand Made Flow, spot telewizyjny wyprodukowała firma M5, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Concept.

Dołącz do dyskusji: Hepatil Complex: Complexowa troska o wątrobę (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl