SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Heinz w kampanii "Ketchup Fraud" pokazuje oszustwa restauratorów

Producent ketchupu, firma Heinz rozpoczęła w Stanach Zjednoczonych kampanię pod hasłem "Ketchup Fraud", w której pokazuje, jak restauratorzy oszukują napełniając butelki Heinz produktami innych marek.

Heinz rozpoczął amerykańską kampanię „Ketchup Fraud”, w której humorystycznie wykorzystuje slogan marki „To musi być Heinz”.

Posty w mediach społecznościowych, reklamy drukowane i wielkoformatowe reklamy na billboardach OOH w Nowym Jorku i Chicago przedstawiają sceny, w których pracownicy restauracji napełniają butelki Heinza gorszym substytutem ketchupu. Reklamy opatrzone są dopiskiem: „Nawet jeśli to nie jest Heinz, to musi być Heinz”.

Megan Lang, Heinz North American marketing director, powiedziała, że ​​kampania została oparta na spostrzeżeniach znalezionych w „prostym, ale potężnym” filmie opublikowanym na Snapchat, w którym pokazano, jak ktoś w restauracji uzupełnia butelkę ketchupu Heinz inną marką.

- Zastanawialiśmy się, jaki jest lepszy sposób na wyrażenie naszego podstawowego przekonania marki, że„ To musi być Heinz ”, niż po prostu wzmocnienie istniejącego zachowania konsumentów w wspierający i zabawny sposób - dodała Lang.

Heinz w ramach kampanii zachęca konsumentów, by odwiedzali restauracje, które ich zdaniem mogą popełniać „oszustwa związane z ketchupem”. Jeżeli takowe znajdą, proszeni są o oznaczanie ich na swoich profilach na Instagramie. Heinz obiecuje, że skontaktuje się z lokalami, które będą najczęściej oznaczane. Firma zapewnia, że chodzi jej o zapewnienie jej konsumentom ketchupu najwyższej jakości przy jednoczesnym wsparciu lokalnej gastronomii.

Już w artykule z 2000 roku w "Wall Street Journal" Heinz ujawnił, że co najmniej 20 proc. restauracji, z którymi rozmawiała firma, przyznało się do uzupełniania swoich butelek ketchupem, który nie pochodził od Heinza, co dowodzi, że „oszustwo związane z keczupem” nie jest nowym zjawiskiem.

Dołącz do dyskusji: Heinz w kampanii "Ketchup Fraud" pokazuje oszustwa restauratorów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl