Heineken oficjalnym piwem Euro 2020, kolejna umowa sponsorska z Ligą Mistrzów
Holenderski producent piwa, firma Heineken podpisała z UEFA umowę, na mocy której będzie oficjalnym piwnym partnerem Euro 2020. Przedłużono też o kolejne 3 lata sponsoring Ligi Mistrzów.
Heineken, który od ponad ćwierć wieku jest sponsorem Ligi Mistrzów podpisał nową umowę sponsoringową, na mocy której został oficjalnym partnerem piwnym UEFA Euro 2020. Przedłużono też sponsoring w Lidze Mistrzów UEFA na kolejne trzy lata, od 2021 do 2024 roku.
- To niezwykle ekscytujący czas dla piłki nożnej w Europie. Euro 2020 po raz pierwszy będzie gospodarzem 12 krajów w ramach obchodów 60. rocznicy zawodów, a Liga Mistrzów UEFA będzie rosła w siłę - mocno ugruntowała swoją pozycję jako najważniejszy na świecie konkurs klubowy - powiedział Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA Events SA.
Dzięki umowie dotyczącej Euro 2020 Heineken ma wyłączne prawa do obecności piwa na stadionach, w strefach kibiców i wioskach kibiców podczas turnieju, ekspozycję na boisku LED, prawa cyfrowe, prezentacje Man of the Match, pokazy meczów i prezenty.
Marka aktywuje także globalne telewizyjne i cyfrowe zintegrowane kampanie marketingowe - wykorzystując swojego globalnego ambasadora piłkarskiego Thierry'ego Henry'ego.
Oprócz Ligi Mistrzów UEFA odnowiona trzyletnia umowa Heinekena jako partnera w rozgrywkach klubowych UEFA będzie obejmować prawa sponsorskie do Superpucharu UEFA od 2021 do 2024 roku. Umowa przewiduje również, że Amstel zostanie partnerem UEFA Europa Conference League, nowych rozgrywek klubowych, które mają się rozpocząć w sezonie 2021/22, a także kontynuowanie sponsorowania Ligi Europejskiej UEFA.
Euro 2020 odbędzie się latem przyszłego roku - w okresie od 12 czerwca do 12 lipca. Aby uczcić 60. rocznicę zawodów, turniej odbędzie się w 12 europejskich miastach: Amsterdamie, Baku, Bilbao, Bukareszcie, Budapeszcie, Kopenhadze, Dublinie, Glasgow, Londynie, Monachium, Rzymie i Sankt Petersburgu.
Finał Ligi Mistrzów UEFA odbywać się będzie w najbliższych latach w europejskich miastach: Stambule w 2020 r., Sankt Petersburgu w 2021 r., Monachium w 2022 r. i Londynie w 2023 r.
Dołącz do dyskusji: Heineken oficjalnym piwem Euro 2020, kolejna umowa sponsorska z Ligą Mistrzów