HBO reklamuje „Bez tajemnic”. Pierwsze odcinki odkodowane (wideo)
Rusza kampania reklamowa polskiego serialu „Bez tajemnic”, który 16 października zadebiutuje w HBO. Pierwszych pięć odcinków produkcji będzie odkodowane.
„Bez tajemnic” - adaptacja amerykańskiego „In Treatment” - opowiada o cenionym psychoterapeucie (Jerzy Radziwiłowicz), który regularnie odbywa spotkania z pięciorgiem pacjentów (więcej o fabule serialu). To pierwszy polski serial produkowany przez HBO.
Pierwszy odcinek „Bez tajemnic” prapremierowo zostanie pokazany w HBO w niedzielę 16 października o godz. 20:10. Natomiast pierwszych pięć odcinków kanał pokaże od poniedziałku 17 października do piątku 21 października o godz. 20:10. HBO będzie wtedy odkodowane, dlatego serial będą mogli oglądać wszyscy abonenci Canal+ Cyfrowego, Polsatu Cyfrowego i N oraz większości sieci kablowych. Kolejne odcinki „Bez tajemnic” będą emitowane od poniedziałku do piątku o godz. 20:10 w HBO i HBO HD.
Serialu jest wsparty kampanią reklamową obejmującą telewizję, radio i internet. W telewizji - konkretnie w HBO, TVN, TVN24, TVP, Polsacie oraz kanałach tematycznych z oferty TVN, Polsatu i Atmediów - będą pokazywane 30-sekundowe spoty, w których bohaterowie „Bez tajemnic” na kanapie u psychoterapeuty bardzo emocjonalnie opowiadają o sobie, swoim życiu i problemach. W poszczególnych reklamach - pod wspólnym hasłem „Prawda nie dociera do nas od razu” - występują Jerzy Radziwiłowicz, Krystyna Janda, Marcin Dorociński, Ilona Ostrowska, Łukasz Simlat i Aleksandra Kusio. W radiu spoty będą emitowane w RMF FM, RMF na Maxxxa, RMF Classic, Radiu ZET, Trójce, TOK FM, Chilli ZET i Radiu PiN.
W internecie kampania obejmie reklamy w serwisach Gazeta.pl, Onet.pl, WP.pl, TVN24.pl, Filmweb.pl, Hatak.pl, FDB.pl, Goldenline.pl i Charaktery.eu, na stronach z oferty ARBOmedia, Google AdSense i Google Adwords, na Facebooku i YouTubie oraz w aplikacjach mobilnych i na stronach mobilnych z sieci AdMob. Na YouTubie utworzono też specjalny kanał poświęcony serialowi. Ponadto udostępniony został - również w wersji mobilnej - miniserwis beztajemnic.hbo.pl oraz fanpage serialu na Facebooku.
Akcja reklamowa rozpoczyna się 14 października i potrwa do końca listopada. Spoty telewizyjne i radiowe wymyśliła agencja reklamowa Brain, a wyprodukował dom produkcyjny Prime Time. Reklamy internetowe przygotowały agencje Brain i Media Contacts, a za planowanie i zakup wszystkich mediów odpowiada dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: HBO reklamuje „Bez tajemnic”. Pierwsze odcinki odkodowane (wideo)