HBO Polska: 'True Blood' zobaczyło 186 tys. widzów
Pierwszy odcinek serialu "Czysta krew", nadany w ubiegłą sobotę, zobaczyło 186 tys. osób. Premiera serialu została poprzedzona dużą ogólnopolską kampanią.
Stacja podczas emisji produkcji miała 1,46 proc. udziału w ogólnopolskim rynku. W grupie satelitarno- kablowej udział wyniósł 2,31 proc. Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research dzienny udział stacji 7 lutego ukształtował się na poziomie 0,34 proc.
Wprowadzenie serialu zostało wsparte kampanią promocyjną. Objęła ona swoim zasięgiem TVN,TVN24,TVN Style, AXN, RMF FM, Trójkę oraz Radio ZET. Działania reklamowe prowadzono także w sieci (Onet, Interia, Wirtualna Polska, nasza-klasa.pl) oraz w kinach.
Akcja serialu "Czysta krew" toczy się na przedmieściach Nowego
Orleanu, w fikcyjnym mieście Bon Temps. Dzięki odkryciu sztucznej
krwi wampiry wychodzą z ukrycia, by walczyć o prawo do bycia
równoprawnymi obywatelami. Twórcą serialu jest laureat Oscara Alan
Ball, pomysłodawca kultowej produkcji Sześć stóp pod ziemią.
"Czysta krew" zgromadziła największą widownię spośród
dotychczasowych produkcji HBO, a grająca w nim Anna Paquin za swoją
rolę otrzymała w tym roku Złoty Glob.
12-odcinkowa produkcja jest emitowana na HBO w soboty o godz.
22:00. Powtórki można oglądać w HBO2 we wtorki i piątki o godz.
22:00.
Dołącz do dyskusji: HBO Polska: 'True Blood' zobaczyło 186 tys. widzów