Hasbro uruchamia globalną kampanię promującą Monopoly
Firma Hasbro uruchomiła globalną kampanię promującą najnowszą wersję gry Monopoly.
Kampania obejmuje współpracę jednego z największych na świecie producentów zabawek i gier planszowych z firmą Google, w ramach której powstanie internetowa wersja Monopoly.
Przygotowana przez agencję Tribal DDB kampania rusza 9 września w 26 krajach. Będzie ona promować Monopoly City - wersję, w której gracze w trakcie gry budują od podstaw na środku planszy trójwymiarowe miasta.
Tymczasem internetowa wersja gry będzie trwała cztery miesiące i pozwoli na kupowanie i sprzedawanie nieruchomości na dowolnej ulicy na świecie. Aby zamienić całą planetę w jedną wielką planszę, wykorzystane zostaną technologie serwisów Google Maps i Google Earth.
Celem całej kampanii jest skierowanie odbiorców do gry w Monopoly w sieci i zachęcenie ich do kontynuacji zabawy w świecie rzeczywistym z wykorzystaniem edycji City.
źródło: New Media Age
Dołącz do dyskusji: Hasbro uruchamia globalną kampanię promującą Monopoly