HappyDay.pl już działa - oferty ogólnopolskie i z 7 miast
Agora uruchomiła swój serwis zakupów grupowych - HappyDay.pl. Startowi witryny towarzyszy duża kampania reklamowa.
Na HappyDay.pl prezentowane są oferty ogólnopolskie (codziennie jedna) oraz z 7 dużych ośrodków miejskich: Warszawy, Wrocławia, Poznania, Krakowa, Trójmiasta, Łodzi i aglomeracji śląskiej. Strona działa na zasadach typowych dla zakupów grupowych: usługi, bilety i produkty można kupić z kilkudziesięcioprocentową zniżką, o ile zakup zadeklaruje odpowiednio dużo osób.
>>> Ruszaj.pl - o2.pl wchodzi w zakupy grupowe
Sprzedażą ofert do HappyDay.pl zajmują się działy sprzedaży lokalnej „Gazety Wyborczej” wspierane przez osobny zespół doradców. W ramach programu edukacyjnego partnerom serwisu zapewniane są doradztwo i wsparcie ekspertów, a także weryfikacja możliwości realizacji oferty. Partnerzy mogą też liczyć na szeroką promocję w mediach należących do Agory - wszystkie oferty z HappyDay.pl będą promowane m.in. na stronach z grupy Gazeta.pl, w dzienniku „Metro” oraz w ogólnopolskim i lokalnych wydaniach „Gazety Wyborczej”.
>>> Łukasz Wejchert: Onet uruchomi serwis zakupów grupowych, zmiany w Zumi.pl
- Najistotniejsza jest dla nas jakość i wiarygodność, dlatego wszystkie oferty publikowane w serwisie pochodzą od partnerów, których możliwości i jakość usług zostały sprawdzone przez doradców sprzedażowych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Dominika Derewicz, kierownik HappyDay.pl.
Startowi serwisu towarzyszy zaplanowana do końca czerwca kampania wizerunkowa, która obejmuje przede wszystkim media Agory: internet (m.in. Gazeta.pl, MSN.Gazeta.pl, Plotek.pl, Deser.pl, a także sieć reklamowa Google), prasę („Gazeta Wyborcza”, „Metro”), radio (Złote Przeboje, Roxy FM) oraz outdoor (ekrany cityInfo TV). Kreacje przygotowała agencja interaktywna Pro-Creation, a media zaplanował i zakupił dział promocji Gazeta.pl.
Dołącz do dyskusji: HappyDay.pl już działa - oferty ogólnopolskie i z 7 miast