Hanna Waśko po 8 latach pracy w Rc2 założyła firmę doradczą Big Picture
Hanna Waśko, która przez ostatnich osiem lat związana była związana z agencją Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, założyła własną firmę doradczą Big Picture.
Big Picture kładzie szczególny nacisk na doradztwo strategiczne. Opiera się na dwóch grupach usług: obsłudze w zakresie PR korporacyjnego i produktowego oraz działaniach public affairs i doradztwie CSR i filantropijnym. Zakres kompetencji obejmuje zarówno doradztwo na poziomie tworzenia strategii, jak i realizację projektów kreatywnych dla firm, marek, osób oraz instytucji. Do obszarów specjalizacji firmy należą: komunikacja na ryku finansowym, długofalowe platformy wizerunkowe, komunikacja kryzysowa oraz projekty z obszaru społecznego zaangażowania biznesu i komunikacji społecznej (działania instytucji publicznych i organizacji pozarządowych).
Firma działa w obecnym kształcie od października ub.r. W pierwszych miesiącach br. poszerzyła zespół do sześciu konsultantów.
Jak wyjaśnia Hanna Waśko, założycielka i dyrektor zarządzająca Big Picture, firma powstała w oparciu o założenie, że rynek mediowy i kanały komunikacji zmieniają się w ostatnich latach tak szybko, że podmioty public relations muszą właściwie przedefiniować swój sposób działania. - PR musi wyjść spod parasola marketingu i być mocniej wtopiony w procesy biznesowe. Nie tylko w komunikacji z mediami, ale także na innych polach - uzupełniając działania zarządów spółek, działów HR i B2B, ale też np. firm consultingowych czy kancelarii prawnych. Musimy też równolegle rozwijać kompetencje digital i budować zupełnie nowe usługi, by nie oddawać dotychczasowej domeny PR agencjom interaktywnym i domom mediowym - uważa Hanna Waśko. - Jednocześnie, niezależnie od tego jak wiele się na rynku zmienia, niezmienne pozostaje zapotrzebowanie na obsługę o wyższym standardzie i doradców, którzy potrafią być partnerami dla top managerów i patrzeć na ich biznes całościowo. Odpowiedzią na oba wyzwania - i przemodelowania oferty, i jakości obsługi - jest oparcie teamu o ludzi z wysokimi kompetencjami strategicznymi - dodaje.
Hanna Waśko w branży public relations pracuje od 12 lat. Była wcześniej związana m.in. z Leo Burnett, 180 PR, a ostatnio przez osiem lat z agencją Rc2, gdzie pełniła funkcję strategic directora. Jest autorką wieloletnich strategii PR m.in. dla: eurobanku, Noble Banku, Getin Banku, Neonet i NEO24.pl czy marek takich jak Fortuna, adidas, Johnnie Walker, Prince Polo, Milka.
Jest współzałożycielką Stowarzyszenia Projekt: Polska, dziś w jego Radzie Strategicznej. Zasiada także w zarządzie Fundacji Oxford Noble, która zainicjowała Program Studiów o Współczesnej Polsce na Uniwersytecie Oxfordzkim.
Dołącz do dyskusji: Hanna Waśko po 8 latach pracy w Rc2 założyła firmę doradczą Big Picture