SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„#HandsOn” - selfie w akcji Nestlé Fitness promującej profilaktykę raka piersi (wideo)

Marka płatków śniadaniowych Nestlé Fitness (należąca do CPP Torun-Pacific) prowadzi w mediach społecznościowych, kampanię „#HandsOn” promującą profilaktykę raka piersi. Za oprawę kreatywną i mediową akcji odpowiada dom mediowy MEC.

W kampanii użytkowniczki portali społecznościowych zachęcane są do publikowania selfie z ręką na piersi i hashtagiem #HandsOn. Ma to promować badanie swoich piersi w ramach profilaktyki nowotworowej.

Do współpracy w akcji zaproszono blogerów, m.in. Maffashion i Wujaszka Liestyle, który przygotował specjalną sesję zdjęciową.

Kampania potrwa kilka tygodni.

Za strategię komunikacji i polskie elementy kreacji kampanii odpowiada Liquid, dział kreatywny domu mediowego MEC. Planowaniem mediów zajął się MEC.

Dołącz do dyskusji: „#HandsOn” - selfie w akcji Nestlé Fitness promującej profilaktykę raka piersi (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl