SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Handel” z większym nakładem

Miesięcznik “Handel” (VFP Communications), poświęcony branży FMCG, od listopadowego wydania zwiększy swój nakład o 10 tys. egz. W sumie magazyn drukowany będzie teraz w nakładzie 80 tys. egz.

Powiększeniu ulegnie nakład, który jest wysyłany w formie przesyłek adresowanych imiennie do czytelników za pośrednictwem Poczty Polskiej i In Postu - od listopada wynosić będzie 70 tys. egz. (dotychczas 60 tys. egz.). Wydawca tłumaczy ten krok większym zainteresowaniem tytułem ze strony klientów -  niezależnych detalistów prowadzących mniejsze i większe sklepy oraz innych uczestników rynku FMCG.

Bez zmian pozostaje nakład rozpowszechniany za pośrednictwem sieci hurtowni Eurocash, który wynosi 10 tys. egz.

Dołącz do dyskusji: “Handel” z większym nakładem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl