Kampania Intermag autorstwa H2O emitowana na 12 rynkach
Agencja H2O po realizacji serii trzech poprzednich spotów w technologii 3D dla produktów Tytanit, Optysil, Vanadoo, przygotowała kolejny projekt dla właściciela marek, firmy Intermag. Najnowszy film jest bazą do realizacji międzynarodowej kampanii dedykowanej flagowym produktom w portfolio producenta.
Za projekt całościowo jest odpowiedzialna agencja H2O – od strategii marki, przez koncept kreatywny, scenariusz po kompleksową realizację w języku polskim oraz w kilkunastu wersjach językowych.
Tym razem spot dedykowany jest produktowi Amino Ultra. Zadaniem agencji było przede wszystkim podkreślenie kluczowej cechy produktu (szybkości) i uwiarygodnienie jego skuteczności w grupie docelowej (rolnicy) poprzez przedstawienie jego przewagi technologicznej nad standardowymi produktami z tej kategorii.
- Naszym celem było zaprezentowanie unikalnych cech oraz skuteczności działania produktu w sprawdzonej atrakcyjnej formie, jednocześnie dodając coś świeżego. Dlatego ponownie zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją H2O Creative, która stanęła na wysokości zadania, dowożąc kompletny merytorycznie i zachwycający wizualnie spot przystępny dla odbiorców. Z całą pewnością, dzięki agencji udało nam się stworzyć kampanię, która przyciąga uwagę i skutecznie przekonuje do naszych produktów - mówi Piotr Mańdok z Intermag.
Kampania jest emitowana w kanałach digital w 12 krajach, została zaplanowana na dwa miesiące.
H2O współpracuje z Intermag od 2021 roku.
Dołącz do dyskusji: Kampania Intermag autorstwa H2O emitowana na 12 rynkach