SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

H&M uruchamia polski sklep internetowy

Sieć H&M otworzyła polską wersję swojego sklepu internetowego. Oferta jest odbiciem tego, co można znaleźć w stacjonarnych salonach sprzedaży marki w naszym kraju.

W komunikacie H&M zaznacza, że zaletą internetowej platformy sprzedaży jest dostęp klientów do specjalnych ofert prezentowanych wyłącznie online. Producent zamierza też przyciągnąć użytkowników do e-sklepu oferując promocję, w ramach której do 19 kwietnia br. wszystkie zakupione towary będą dostarczane do odbiorców za darmo. W rozmowie z Wirtalnemedia.pl Justyna Komorek z H&M poinformowała, że po upływie tego terminu koszt wysyłki towarów wyniesie 5,90 zł, a jego zwrotu do sklepu - 3,90 zł.

Pracownicy H&M nie są w stanie określić precyzyjnie ile artykułów z kolekcji producenta znalazło się w ofercie internetowego sklepu. Wiadomo jedynie, że są to takie same towary jak te, które można obecnie kupić w 137 tradycyjnych salonach sprzedaży H&M w całej Polsce.

Komorek informuje, że obecnie oprócz polskiego rynku sklepy internetowe H&M funkcjonują w 13 innych krajach, między innymi we Francji, Hiszpanii, Włoszech, Stanach Zjednoczonych i Chinach.

Sklep internetowy H&M został przygotowany w wersjach zarówno na urządzenia stacjonarne, jak i mobilne.

Dołącz do dyskusji: H&M uruchamia polski sklep internetowy

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hm
Sklep internetowy H&M to pomyłka, inne sklepy zalando, promody itd mają szybki i łatwy zwrot a w H&M same problemy, po 2 tygodniach od zawrotu nadal nie oddali mi pieniedzy : ((( A podejście beznadzieja, przepraszaja ale bez konkretów tz . pieniądze juz już wysyłamy.
0 0
odpowiedź
User
hm
Sklep internetowy H&M to pomyłka, inne sklepy zalando, promody itd mają szybki i łatwy zwrot a w H&M same problemy, po 2 tygodniach od zawrotu nadal nie oddali mi pieniedzy : ((( A podejście beznadzieja, przepraszaja ale bez konkretów tz . pieniądze juz już wysyłamy.
0 0
odpowiedź
User
piotr
zgadzam się z poprzednikiem , dostawa trwała około tygodnia , na pieniądze za zwrot czekam już ponad 3 tygodnie i dalej nic. W systemie zero informacji - jest tylko info że zwrot zrealizowany. Na infolinii bez względu na porę czas oczekiwania ponad 30 minut ... dramat . To były ostatnie zakupy on-line w tym sklepie.
0 0
odpowiedź