Gwiazdy Radia ZET „biją się o słuchaczy” (wideo)
Ruszyła najnowsza kampania reklamowa Radia ZET „Bijemy się o słuchaczy”, w której wystąpili prezenterzy rozgłośni. Prowadzący poranne i popołudniowe programy rywalizują o to, która z ekip zrobi więcej dla słuchaczy.
W kampanii pojawiają się gospodarze programów: porannego „Dzień Dobry Bardzo” (Marzena Chełminiak, Marcin Sońta i Marek Starybrat) oraz popołudniowego „Uważam ZET” (Michał Korościel i Damian Michałowski). W spotach zobaczyć można m.in. jak Starybrat doi krowę, Sońta je Starybratowi z ręki, Michałowski staje się specem od męskiego masażu, a Korościel „kradnie” słuchaczce ogórka.
W reklamie wykorzystano piosenki Sylwii Grzeszczak „Księżniczka”, Margaret „Wasted” oraz Mroza „Jak nie my to kto”.
- Nasze filmy pokazują jacy jesteśmy i co jest dla nas ważne. Zetka chce być blisko swoich słuchaczy, poprawia im humory, daje zabawę - mówi Rafał Olejniczak, szef Radia ZET.
Kampania obejmie telewizyjne stacje ogólnopolskie (TVP1, TVP2, TVN, Polsat) i tematyczne, a także wybrane portale internetowe i prasę.
Integralną częścią akcji jest też antenowa zabawa „Bijemy się o słuchaczy”. Drużyny prowadzących rywalizują ze sobą o głosy fanów. Co tydzień będą mierzyć się w jednej ze zwariowanych konkurencji wymyślanych przez samych słuchaczy, którzy swoje propozycje mogą wysyłać przez internetowy formularz. Wyniki pojedynków oraz relacje z nich będą dostępne na stronie radiozet.pl.
Koncepcję kreatywną kampanii przygotował zespół Radia ZET, media zaplanował i zakupił dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Z danych Radio Track wynika, że w I kwartale br. udział Radia ZET w rynku wyniósł 15,7 proc. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Gwiazdy Radia ZET „biją się o słuchaczy” (wideo)
Co do programu Uważam Zet to wydaje mi się, że prezenterom ciężko jest codziennie wymyślać ciekawe tematy i staje się on coraz mniej zabawny, chociaż jak przypomnę sobie początki programu to zapowiadało się naprawdę bardzo dobrze. Może nowa kampania rozrusza popołudniowe pasmo Zetki.