GSK jako sponsor „Zatrzymaj chwile” w TVP1 będzie promować Voltaren Max
W najbliższą niedzielę TVP1 rozpoczyna emisję programu „Zatrzymaj Chwile”, którego sponsorem jest GlaxoSmithKline Consumer Healthcare, dystrybutor leku na ból stawów Voltaren Max.
„Zatrzymaj Chwile” to cykliczny program o wyjątkowych bohaterach, którymi są osoby starsze. W każdym odcinku zostaną pokazane historie trzech bohaterów, którzy na podstawie zdjęć odtwarzają wyjątkowe dla nich chwile sprzed lat. Dzięki programowi zdają sobie sprawę, że niezależnie od wieku i ewentualnych ograniczeń mogą cieszyć się życiem.
Nowa produkcja będzie emitowana w każdą niedzielę o godz. 17.30 na antenie TVP1, pierwszy odcinek zostanie pokazany 11 września. Program na zmianę będą prowadzić Anna Popek i Katarzyna Kołeczek.
Celem programu „Zatrzymaj Chwile” jest przekonanie, przede wszystkim osób starszych, do odzyskania lub utrzymania sprawności ruchowej ciała. - Aktywność fizyczna może w sposób istotny wpływać na samopoczucie i kondycję zarówno fizyczną, jak i psychiczną seniorów. Pomimo to, jak wynika z dostępnych nam danych, aż dwie trzecie z nich nie jest aktywna fizycznie. Przesłanie programu „Zatrzymaj Chwile” jest bardzo bliskie misji marki Voltaren. Chcemy angażować się w inicjatywy, które mają na celu poprawę jakości życia seniorów i mobilizują ich do aktywności fizycznej tak, żeby czuli się lepiej na ciele i duszy - tłumaczy Katarzyna Jezierska, dyrektor marketingu GSK (GlaxoSmithKline) Consumer Healthcare.
Wokół programu przewidziano szereg działań promocyjnych - od aktywności w punktach sprzedaży po różnorodne działania w internecie. Za komunikację wokół programu odpowiada MediaCom Warszawa, Saatchi & Saatchi Polska, Blue Angels oraz TVP.
Dołącz do dyskusji: GSK jako sponsor „Zatrzymaj chwile” w TVP1 będzie promować Voltaren Max