Grupa TVN podbija rynek
Ogólny udział w rynku wszystkich programów telewizyjnych grupyTVN wzrósł w czerwcu do 20,9% z 19,0% rok wcześniej.
W prime time ogólny udział w rynku wszystkich programówtelewizyjnych Grupy TVN wzrósł do 23,3% z 20,9% w analogicznymokresie ub.r., podała spółka w komunikacie w środę. Udział flagowejstacji, TVN wzrósł w tym okresie o 0,7 pkt do 15,7%.
"Ogólny udział stacji TVN w rynku w czerwcu 2007 r. wyniósł15,7% w porównaniu do 15,0% w analogicznym okresie 2006 r. Wczerwcu 2007 r. udział stacji TVN w grupie docelowej w prime timewyniósł 19,1% w porównaniu do 18,2% w analogicznym okresie 2006" -podano w komunikacie.
Najbardziej popularne programy TVN w czerwcu to serial "Magda M"i serwis informacyjny "Fakty".
Udział programu TVN 24 w grupie docelowej (wiek 25+, przychodypowyżej średniej, miasta 100.000+), mierzony całodobowo, wzrósł wczerwcu do 6,2% z 3,5% rok wcześniej.
Grupa TVN nadaje 11 programów telewizyjnych: TVN, TVN Siedem,TVN 24, TVN Meteo, TVN Turbo, TVN Style, ITVN, TVN Gra, TVN Lingua,TVN Med, Discovery Historia. Grupa jest także właścicielemwiodącego polskiego portalu internetowego, Onet.pl.
Dołącz do dyskusji: Grupa TVN podbija rynek