Grupa TP przyjęła globalne standardy przetargów marketingowych (wideo)
Grupa TP zobowiązała się do stosowania standardów przetargowych opracowanych przez organizacje marketingowe WFA i EACA. W Polsce kodeks ten promuje SAR.
List intencyjny promujący stosowanie europejskich standardów przetargowych w branży marketingowej przez Grupę TP podpisali Maciej Witucki, prezes tej firmy, oraz Paweł Tyszkiewicz, dyrektor generalny Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Zasady te, zawarte w dokumencie „Pitch Guideline”, opracowały wspólnie Światowa Organizacja Reklamodawców WFA oraz Europejskie Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej EACA. Wprowadzeniem i promowaniem tego kodeksu na polskim rynku zajmuje się SAR.
– Grupa TP od dawna stosuje standardy przetargowe zawarte w „Pitch Guideline” i tym bardziej jestem dumny, że jako pierwsi oficjalnie mogliśmy je podpisać – skomentował Maciej Witucki. – Wprowadzenie na rynek polski tego dokumentu znacznie usprawni proces przetargowy, uczyni go bardziej skutecznym i efektywnym kosztowo, oraz doprowadzi to do sytuacji, w której wygrywa i klient, i agencja – zaznaczył.
Dołącz do dyskusji: Grupa TP przyjęła globalne standardy przetargów marketingowych (wideo)