Grupa Freundschaft wchłonie agencję Booost
Agencja reklamowa Grupa Freundschaft (do niedawna działająca pod marką Grupa S/F) ustaliła plan połączenia się z firmą marketingu internetowego Booost (obie spółki należą do grupy kapitałowej Mediacap).
W procesie połączenia Grupa Freundschaft, mająca 100 proc. udziałów spółki Booost, będzie podmiotem przejmującym.
- Połączenie zostanie dokonane na podstawie przepisu art. 492 § 1 pkt 1 Kodeksu spółek handlowych przez przeniesienie całego majątku Spółki przejmowanej na Spółkę przejmującą. Na skutek połączenia Spółka przejmowana zostanie rozwiązana, a Spółka przejmująca wstąpi z dniem połączenia we wszystkie prawa i obowiązki Spółki przejmowanej - zapowiedziano w komunikacie giełdowym Mediacapu.
Dodano, że „połączenie zostanie przeprowadzone bez podwyższenia kapitału zakładowego Spółki przejmującej oraz bez objęcia jakichkolwiek udziałów w kapitale zakładowym Spółki przejmującej przez wspólników Spółki przejmowanej”.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
- Jako spółka giełdowa postępujemy według obowiązujących procedur, aby ujednolicić strukturę naszych marek i wzmocnić naszą pozycję rynkową. W miejsce kilku marek, teraz budujemy spójną, silną, nowoczesną i trochę przekorną markę Freundschaft, która konsoliduje pod swoim dachem kompetencje strategiczne, komunikacyjne, digitalowe, marketing experience oraz performance e-commerce - najbardziej potrzebne markom do efektywnej komunikacji w dzisiejszych czasach - mówi Anna Koszur, CEO agencji Freundschaft.
W połowie marca poinformowano, że The Digitals, spółka zależna Mediacap, za 270 tys. euro przejmuje 25 proc. udziałów agencji reklamowej Scholz & Friends Warszawa, stając się jej jedynym właścicielem.
Tydzień później ogłoszono rebranding Scholz & Friends Warszawa na Freundschaft, a Grupy S/F (obejmującej też agencje Booost, The Difitals i Emlab) na Grupę Freundschaft.
W ub.r. holding marketingowo-badawczy Mediacap zanotował spadek przychodów sprzedażowych o 7,6 proc. do 122,58 mln zł, a jego wynik netto poszedł w górę z 3,22 mln zł straty do 2,48 mln zł zysku. Wpływy Grupy S/F i IQS skurczyły się o ponad 20 proc., natomiast Grupa LTTM wzrost o 19 proc. osiągnęła dzięki przejęciom.
Dołącz do dyskusji: Grupa Freundschaft wchłonie agencję Booost