Grupa 24/7 uruchomiła agencję 24/7 Reputation
Działalność rozpoczyna trzecia firma z grupy 24/7 - agencja 24/7 Reputation zajmująca się zarządzaniem wizerunkiem i komunikacją z interesariuszami. Kieruje nią Michał Szapiro.
24/7 Reputation oferuje kompleksowe rozwiązania komunikacyjne - od analizy otoczenia spółki poprzez budowanie strategii angażowania interesariuszy do jej realizacji oraz pomiaru przeprowadzonych działań. Agencja koncentruje się na adresowaniu wszystkich interesariuszy danej organizacji, przenosząc ciężar budowania relacji z podejścia skupiającego działania na mediach i konsumentach, w kierunku wielopłaszczyznowej interakcji z otoczeniem.
Nową firmą kieruje Michał Szapiro, który pełni funkcję partnera zarządzającego. Poprzednio przez dwa lata pracował jako manager w Hill+Knowlton Strategies, a wcześniej był związany z agencjami Glaubicz Garwolińska Consultants i Raczkiewicz Chenczke Consultants. Do zespołu 24/7 dołączył w maju br.
24/7 Reputation to trzecia spółka w grupie 24/7 - obok agencji 24/7 PR i 24/7 Digital. - Na całym świecie reputacja organizacji odgrywa coraz większą rolę w osiąganiu zamierzonych celów - uzasadnia uruchomienie nowej firmy Dorota Zmarzlak, dyrektor zarządzająca 24/7 PR. - Komunikacja z konsumentem/klientem za pośrednictwem wszelkich dostępnych kanałów pozostanie podstawą budowania sprzedaży i wizerunku marki czy produktu, natomiast spojrzenie na wpływ reputacji na całość organizacji i jej funkcjonowania to w Polsce stosunkowo nowe podejście - przyznaje.
- Zarządzanie reputacją to integracja zadań z wielu obszarów funkcjonowania przedsiębiorstwa: zarządzania strategicznego, marketingu, finansów, Human Resources czy sprzedaży. Wykorzystując potencjał, jaki jest w otoczeniu spółki patrzymy na całokształt funkcjonowania organizacji z poziomu zarządu, dążąc do silniejszego powiązania komunikacji z osiąganiem celów biznesowych firmy. Takie podejście pozwala na kapitalizowanie niewykorzystanego potencjału spółki oraz ograniczenie ryzyka operacyjnego, co przekłada się na wymierne zyski - podkreśla Michał Szapiro.
24/7 Reputation zaczęła już współpracę m.in. z Amerykańską Izbą Handlową, firmą Promedica24 oraz przy projektach realizowanych dla Dyrekcji Generalnej ds. Gospodarki Morskiej i Rybołówstwa przy UE i Miesiąca Jednolitego Rynku - projektu organizowanego przez Komisję Europejską. - Jesteśmy na etapie finalizacji kolejnych dwóch umów - dodaje Michał Szapiro.
Dołącz do dyskusji: Grupa 24/7 uruchomiła agencję 24/7 Reputation