Grey Group najlepszą agencją reklamową na świecie
Według branżowego magazynu „Advertising Age” Grey Group jest obecnie najprężniej rozwijającą się i najlepiej zarządzaną agencją reklamową na świecie. To kolejne wyróżnienie w ostatnim czasie - niedawno „AdWeek” uznał Grey Group za globalną agencję roku.
„Advertising Age” zwraca uwagę na konsekwentną i jasną strategię, która pomogła Grey Group powrócić do grona liczących się na świecie agencji po chwilowym kryzysie na początku XXI wieku. Już w 2010 roku magazyn stwierdził, że pozytywne zmiany, jakie mają miejsce w firmie, sprawiają, że „nie można było jej już dłużej nazywać szarą”. Od tamtej pory Grey Group systematycznie zajmowała coraz wyższe lokaty w rankingach „AdAge”, by w ubiegłym roku uplasować się na trzeciej pozycji. W tym roku według redakcji zasłużyła na miano najlepszej agencji świata.
Za tą pozycją stoją liczby: przychody Grey Group wzrosły w ubiegłym roku o 18,4 proc., w porównaniu do 15,3 proc. wzrostu w roku 2012. Agencja zachowała obsługę prawie wszystkich dotychczasowych klientów (wskaźnik utrzymania wyniósł 95 proc.). W zeszłym roku stanęła do 22 przetargów, z czego wygrała 20. Na zeszłorocznym festiwalu w Cannes zdobyła 36 statuetek Lwa w różnych kolorach.
Wśród klientów Grey Group znajdują się obecnie takie firmy jak m.in. Procter & Gamble, British American Tobacco czy GlaxoSmithKline.
Dołącz do dyskusji: Grey Group najlepszą agencją reklamową na świecie