SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gra „Zabij kleszcza 2” reklamuje Frontline

W internecie ruszyła kampania reklamowa preparatu Frontline oparta na grze „Zabij kleszcza 2”. Akcję przygotowały i prowadzą agencja AdAction i dom mediowy Media Contacts.

Głównym elementem kampanii reklamowej Frontline, preparatu pomagającego w ochronie zwierząt przed ektopasożytami, jest gra flash „Zabij kleszcza 2”. W aplikacji, zintegrowanej ze specjalnym kontem na Facebooku, należy zniszczyć jak największą liczbę insektów. Ponadto w profilu tej kampanii – skierowanej do właścicieli zwierząt domowych – prowadzone są konkursy zachęcające użytkowników do dodawania zdjęć swoich pupili, zamieszczania komentarzy oraz dzielenia się doświadczeniami dotyczącymi chronienia zwierząt przed kleszczami i innymi pasożytami.

Akcja obejmuje również działania w portalach Nasza-klasa.pl i Gazeta.pl oraz reklamy w serwisach tematycznych. Kampania – prowadzona po raz drugi – potrwa do połowy czerwca. Grę „Zabij kleszcza 2” przygotowała agencja AdAction, która odpowiada też za kreację i obsługę profilu akcji na Facebooku, natomiast zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Media Contacts.

Dołącz do dyskusji: Gra „Zabij kleszcza 2” reklamuje Frontline

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Stefffaaaaaaa ; * .
` Nawet jak jesteś leszczem sprÓbuj wygrać z kileszczem ; d .
0 0
odpowiedź