GPD wygrywa przetarg na globalny koncept komunikacyjny dla firmy Lorenz
Agencja GPD wygrała przetarg na globalny koncept komunikacyjny Lorenz Snack-World Holding, producenta takich marek, jak Crunchips, Lajkonik, Nic Nac’s, Monster Munch czy Curly.
W sierpniu 2023 roku Lorenz Snack-World Holding GmbH ogłosił przetarg na nową globalną ramę komunikacji mającej na celu nie tylko dalsze budowanie strategicznych marek, ale także marki korporacyjnej Lorenz w kierunku łączenia radości życia i odpowiedzialności.
Nowa rama komunikacji ma mieć zastosowanie dla wszystkich marek firmy oraz na wszystkich rynkach, na których Lorenz jest obecny.
W toku trwania postępowań przetargowych agencja GPD odbyła tzw. chemistry meeting i tissue meeting oraz zaprezentowała koncepcje, które następnie przeszły przez dwie tury badań konsumenckich. Do pierwszej tury badań jakościowych, które zostały przeprowadzone na rynku niemieckim i polskim, trafiły wszystkie trzy zaprezentowane przez GPD linie kreatywne.
Pod koniec grudnia 2023 z badanych w drugiej turze (badania ilościowe) dwóch linii wyłoniono zwycięski koncept autorstwa GPD, by od początku roku 2024 wspólnie z międzynarodowym zespołem Lorenz pracować nad realizacją wybranej koncepcji.
Dołącz do dyskusji: GPD wygrywa przetarg na globalny koncept komunikacyjny dla firmy Lorenz