Gorący lipiec w stacjach informacyjnych
Kryzys koalicyjny i tragiczny wypadek we Francji spowodowały, że wlipcu widownia stacji informacyjnych była rekordowa - dane TVN24,TVP3, Superstacji i TV Biznes.
Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanychdla Wirtualnemedia.pl, zarówno udziały TVP3, jak i TVN24 wzrosły wlipcu br. w porównaniu z analogicznym miesiącem zeszłego roku, atakże z czerwcem 2007 roku. Udziały TVP3 wyniosły 6,31 proc. (rokwcześniej 6,02 proc.), a TVN24 - 3,93 proc. (2,61 proc.).
Wszyscy4+ | |||||
Stacja | Miesiąc | Rok | AMR | AMR % | SHR % |
TVP3 | Czerwiec | 2007 | 251 032 | 0,70% | 4,69% |
Lipiec | 2006 | 296 180 | 0,82% | 6,02% | |
Lipiec | 2007 | 319 912 | 0,89% | 6,31% | |
TVN24 | Czerwiec | 2007 | 157 520 | 0,44% | 2,95% |
Lipiec | 2006 | 128 220 | 0,36% | 2,61% | |
Lipiec | 2007 | 199 195 | 0,55% | 3,93% |
W grupie widzów w wieku 16 - 49 lat TVP3 w ujęciu rocznymzanotowała jednak spadek udziałów z 4,44 proc. w lipcu 2006 roku do4,33 proc w lipcu br. Natomiast udziały TVN 24 wzrosły z 1,99 proc.do 3,04 proc.
16 - 49 | |||||
Stacja | Miesiąc | Rok | AMR | AMR % | SHR % |
TVP3 | Czerwiec | 2007 | 74 831 | 0,40% | 3,17% |
Lipiec | 2006 | 96 687 | 0,51% | 4,44% | |
Lipiec | 2007 | 96 218 | 0,51% | 4,33% | |
TVN24 | Czerwiec | 2007 | 52 447 | 0,28% | 2,22% |
Lipiec | 2006 | 43 339 | 0,23% | 1,99% | |
Lipiec | 2007 | 67 624 | 0,36% | 3,04% |
Wśród odbiorców telewizji satelitarnej i kablowej udziałyregionalnej Trójki spadły z 5,28 proc. w lipcu 2006 roku do 4,9proc. w analogicznym miesiącu bieżącego roku. Tym samym TVP3straciła pozycję lidera na rzecz TVN24, której udziały poszły dogóry. W lipcu 2006 roku kształtowały się na poziomie 4,69 proc., aw lipcu tego roku wynosiły już 7,24 proc.
Kabel/ | |||||
Stacja | Miesiąc | Rok | AMR | AMR % | SHR % |
TVP3 | Czerwiec | 2007 | 109 665 | 0,58% | 3,70% |
Lipiec | 2006 | 144 367 | 0,74% | 5,28% | |
Lipiec | 2007 | 134 908 | 0,71% | 4,90% | |
TVN24 | Czerwiec | 2007 | 157 520 | 0,83% | 5,32% |
Lipiec | 2006 | 128 220 | 0,66% | 4,69% | |
Lipiec | 2007 | 199 195 | 1,05% | 7,24% |
W poprzednim miesiącu br. w porównaniu z czerwcem tego rokuwzrosły także udziały Superstacji - z 0,17 proc. do 0,20 proc.Odwrotnie było z TV Biznes, która zanotowała spadek z 0,03 proc. do0,02 proc. Podobna sytuacja w przypadku tych dwóch kanałów miałamiejsce także w grupie wiekowej 16-49 lat (tutaj jednak udziałySuperstacji pozostały w miarę stałe) i wśród odbiorców kablowo -satelitarnych.
Wszyscy4+ | |||||
Stacja | Miesiąc | Rok | AMR | AMR % | SHR % |
Superstacja | Czerwiec | 2007 | 9 003 | 0,03% | 0,17% |
Lipiec | 2007 | 10 018 | 0,03% | 0,20% | |
TV Biznes | Czerwiec | 2007 | 1 422 | 0,00% | 0,03% |
Lipiec | 2007 | 1 226 | 0,00% | 0,02% |
16 - 49 | |||||
Stacja | Miesiąc | Rok | AMR | AMR % | SHR % |
Superstacja | Czerwiec | 2007 | 2 915 | 0,02% | 0,12% |
Lipiec | 2007 | 2 658 | 0,01% | 0,12% | |
TV Biznes | Czerwiec | 2007 | 610 | 0,00% | 0,03% |
Lipiec | 2007 | 591 | 0,00% | 0,03% |
Kabel/ | |||||
Stacja | Miesiąc | Rok | AMR | AMR % | SHR % |
Superstacja | Czerwiec | 2007 | 9 003 | 0,05% | 0,30% |
Lipiec | 2007 | 10 018 | 0,05% | 0,36% | |
TV Biznes | Czerwiec | 2007 | 1 422 | 0,01% | 0,05% |
Lipiec | 2007 | 1 226 | 0,01% | 0,04% |
Dołącz do dyskusji: Gorący lipiec w stacjach informacyjnych