Goodyear rusza ze sprzedażą opon w internecie
Goodyear uruchomił w Polsce sprzedaż opon w sklepie internetowym.
Sklep internetowy Goodyear (w wersji desktopowej i mobile) oferuje nie tylko możliwość zakupu opon, ale także serwis i montaż. Po wybraniu odpowiedniego modelu opon można od razu przejść do umówienia montażu.
Na stronie znajdują się propozycje dostępnych terminów w serwisach Premio położonych najbliżej miejsca zamieszkania klienta. Wszystkie koszty związane z wymianą są opłacane online z góry. Dla ułatwienia dzień przed zaplanowaną wizytą, system wysyła przypomnienie, co ułatwia konsumentom organizację codziennych zadań.
Ruszył sklep internetowy Goodyear
- Uruchomienie sprzedaży internetowej jest szczególnie istotne w obecnej sytuacji rynkowej. Oferowanie polskim konsumentom bezkontaktowych zakupów opon online oraz pewność, że zostaną one zainstalowane przez zaufanego i profesjonalnego partnera Premio jest naszą odpowiedzią na dynamicznie rozwijającą się sprzedaż opon w internecie. Rola tego kanału będzie dalej rosła i spodziewam się, że w obecnej sytuacji coraz więcej konsumentów będzie zainteresowanych zakupami naszych produktów bez konieczności wychodzenia z domu - powiedział Leszek Szafran, managing director Europe East.
Goodyear uruchomił swoją platformę e-commerce w USA w 2015 roku i zaadaptował ten model do wymagań rynku europejskiego w ramach pilotażowego projektu w Niemczech, a teraz w Polsce. Docelowo będzie on stopniowo rozwijany w pozostałych krajach.
Dołącz do dyskusji: Goodyear rusza ze sprzedażą opon w internecie