SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Good One PR wypromuje Bobby Burger

Polska sieć burgerowni Bobby Burger powierzyła działania wizerunkowe agencji Good One PR.

Do zadań agencji należy opracowanie i realizacja planu komunikacji, relacje z mediami oraz doradztwo w obszarze marketingu. Prace dla klienta prowadzi zespół Eweliny Puławskiej, senior account managera w Good One PR.

Umowę podpisano na czas nieokreślony.  Agencja zdobyła zlecenie w konkursie ofert.

Bobby Burger na rynku działa od 2012 roku, obecnie do sieci należą 34 lokale w 13 miastach Polski.

Dołącz do dyskusji: Good One PR wypromuje Bobby Burger

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl