GoldenSubmarine zajmie się obsługą interaktywną marki Ziemovit
Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine nawiązała współpracę z marką Ziemovit należącą do firmy Ciech Sarzyna. Agencja jest odpowiedzialna za komunikację marki internecie.
W wyniku wygrania przetargu, którego szczegółów nie ujawniono, agencja rozpoczęła roczną współpracę z marką Ziemovit (z możliwym przedłużeniem współpracy).
GoldenSubmarine będzie odpowiedzialna za przygotowanie i realizację strategii komunikacji, w ramach której powstała już wielowątkowa strona produktowa ziemovit.pl. Wśród zadań agencji znalazło się także rozwijanie obecności marki w mediach społecznościowych. Aktualnie przy udziale GoldenSubmarine przeprowadzana jest internetowa kampania reklamowa produktów Ziemovit.
Ciech Sarzyna podjął także współpracę z agencją SEO Widzialni.pl, partnerem GoldenSubmarine. Widzialni.pl odpowiedzialni są za realizację wszelkich działań w obszarze SEO dla funkcjonujących stron produktowych firmy: Chwastox.pl i Agrosar360.pl. Do nowych zadań agencji należy doradztwo i pomoc we wdrożeniu zmian w zakresie optymalizacji, w celu przystosowania strony ziemovit.pl do aktualnych algorytmów. Widzialni.pl zajmą się również analizą ruchu przychodzącego zarówno za pomocą narzędzi Google, jak i oprogramowania autorskiego. Działania te pozwolą na uzyskanie niezbędnych informacji o zachowaniu użytkowników, a także na bieżące aktualizowanie przyjętej strategii SEO.
GoldenSubmarine współpracuje z grupą Ciech od ponad roku. Agencja stworzyła m.in. serwis korporacyjny ciechgroup.com, a także wdrożyła dwie strony produktowe: chwastox.pl oraz agrosar360.pl.
Dołącz do dyskusji: GoldenSubmarine zajmie się obsługą interaktywną marki Ziemovit