GoldenSubmarine z internetową obsługą piwa Brackie Pils
Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine wygrała przetarg i rozpoczęła współpracę z należącą do Grupy Żywiec marką piwa Brackie Pils.
GoldenSubmarine będzie obsługiwało markę w internecie. Agencja zajmie się między innymi prowadzeniem komunikacji w ramach działań w social media oraz realizacją kampanii internetowych.
To już czwarta marka piwa z Grupy Żywiec, którą obsługuje GoldenSubmarine. Do tej pory agencja zaczęła już współpracę z brandami Specjal, Dziki Sad oraz Tatra.
Firmy nie podają, ile i jakie inne agencje brały udział w przetargu. Nie ujawniają też, na jak długo zawarły umowę.
Jedną z ostatnich aktywności piwa Brackie Pils była realizowana w połowie ub.r. loteria, w której rozdawano kufle.
Dołącz do dyskusji: GoldenSubmarine z internetową obsługą piwa Brackie Pils