GM restrukturyzuje działania marketingowe Opla, Chevroleta i Saaba
Firma General Motors restrukturyzuje swoje działania w zakresie marketingu i sprzedaży w Europie.
Zmiany obejmą trzy marki amerykańskiego producenta samochodów - Opel, Chevrolet i Saab. Każda z nich będzie teraz miała własną strategię marketingową.
Wayne Brannon, obecnie dyrektor wykonawczy w Chevrolet Europe, obejmie funkcję wiceprezesa odpowiedzialnego za sprzedaż Chevroleta w Europie. Dyrektorowi zarządzającemu Saab Jan-Ake Jonssonowi dojdzie odpowiedzialność za marketing i sprzedaż samochodów tej marki w Europie. Z kolei Alain Visser, aktualnie dyrektor ds. marketingu w GM Europe, zostanie wiceprezesem Opla z odpowiedzialnością za promocję marki.
Wymienione zmiany wejdą w życie 1 marca bieżącego roku. Wcześniej firma przyznała, że w związku z kłopotami finansowymi rozważa sprzedaż jednej z trzech marek.
źródło: Marketing Week
Dołącz do dyskusji: GM restrukturyzuje działania marketingowe Opla, Chevroleta i Saaba