Globalna kampania marki adidas
Rusza światowa kampania wizerunkowa marki adidas. Połączy ona największe obecne światowe sławy sportu z idolami poprzednich dekad
adidas rozpoczyna kampanię wizerunkową, która ma na celu propagowanie sportowej idei, która od lat łączy firmę adidas ze sportowcami. Nieprzemożona chęć sprawdzania swoich możliwości, przekraczania granic, zdobywania nowych terenów - to wartości, które są motorem napędowym dla działań zarówno sportowców, jak i firmy adidas.
W pełni zintegrowana kampania Impossible is Nothing (niemożliwe nie istnieje) zaprezentuje szerokie grono sportowców, którzy zdobywali największe sportowe laury w poprzednich dekadach i tych, którzy są światowymi idolami teraz. Poczynając od legendy boksu Muhammada Ali, poprzez długodystansowca Haile Gebreselassie, po obecne ikony sportu - Davida Beckhama, gwiazdy NBA, takie jak Tim Duncan i Tracy McGrady, sprinter Maurice Greene czy córka Muhammada - Laila Ali. Wszystkich tych sportowców łączy fakt, że stawili czoło "niemożliwemu" poprzez podjęcie ryzyka, bicie rekordów, przełamywanie konwencji. W spocie reklamowym pojawia się słynny Muhammad Ali z lat swojej świetności, do którego, podczas biegu treningowego, dołączają współczesne gwiazdy sportu.
W kampanii bierze udział w sumie 22 sportowców, reprezentujących różne dyscypliny i kraje. W ten sposób adidas potwierdza swoje wielkie zaangażowanie w sport i wyjątkowe relacje, jakie łączą firmę z zawodnikami. Kampanię przygotowała na zlecenie adidas amsterdamska agencja reklamowa 180/TBWA.
W Polsce adaptację wykonała agencja TBWA/Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest HMS Carat Polska. Przygotowano 30-sekundowe spoty telewizyjne i 60-sekundowe do kin w największych miastach Polski. Miesięczna kampania, rozpoczynająca się w marcu obejmie następujące stacje telewizyjne: TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, Viva. Spoty pojawią się przed seansami w 14 multipleksach sieci Cinema City (łącznie 270 ekranów w Polsce). Kampanię wspierać będą działania i materiały POS w kinach i miejscach sprzedaży produktów adidas. Dodatkowo przewidziano insert (plakat w dużym formacie) w magazynie Dlaczego i Bravo Sport. Ten ostatni tytuł odegra też ważną rolę w prowadzeniu polskiej edycji konkursu Impossible is Nothing, który zostanie ogłoszony 1 marca 2004 na stronie internetowej.
Dołącz do dyskusji: Globalna kampania marki adidas