SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Glamour za Twoim Stylem

Pierwszy numer został sprzedany w ilości 405 908 egz. Drugi przekroczył 300 tys.

Nowy miesięcznik Glamour zajmuje drugie miejsce pod względem czytelnictwa - wynika z danych PBC General SMG/KRC Poland Media.

Polskie badanie czytelnictwa z kwietnia 2003 r., pokazują, że segmencie luksusowych pism kobiecych, wśród wszystkich czytelników, Glamour zajmuje drugie miejsce z wynikiem 1,1 proc.(*) plasując się za Twoim Stylem. Czytelnictwo Glamour wśród kobiet osiągnęło wskaźnik na poziomie 2 proc.(**), co sytuuje tytuł G+J również na drugim miejscu.

Pierwszy numer Glamour został sprzedany w ilości 405 908 egzemplarzy a sprzedaż drugiego wydania, w ciągu pierwszych dwóch tygodni sprzedaży przekroczyła poziom 300 000.

- Zagwarantowaliśmy klientom reklamowym poziom sprzedaży pierwszego numeru w wysokości 180 000 egzemplarzy. Jesteśmy szczęśliwi, że udało się nam przekroczyć go ponad dwukrotnie. Co więcej, jak wskazują badania, Glamour osiągnął bardzo wysoki wskaźnik czytelnictwa. Po raz kolejny dowiedliśmy, że dotrzymujemy złożonych obietnic i jesteśmy godni zaufania - mówi Oliver Voigt, Prezes G+J Polska.

(*) - Dane na podstawie PBC General (SMG/KRC), kwiecień 2003, COW, cała populacja, n=3003
(**) - Dane na podstawie PBC General (SMG/KRC), kwiecień 2003, COW, kobiety, n=1538

Dołącz do dyskusji: Glamour za Twoim Stylem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl