SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magazyn "Glamour" z wydaniem specjalnym na urządzenia mobilne

Wydawnictwo Burda Media Polska przygotowało specjalne wydanie magazynu - Glamour Unicorn dostępne jest tylko na urządzania mobilne. Projekt stworzyły redakcje pisma oraz serwisu Glamour.pl.

Cyfrowe wydanie pisma ma stanowić dodatkową ofertę w portfolio tytułu i spełniać funkcję tworzenia społeczności wokół magazynu. Dostępne jest pod adresem unicorn.glamour.pl tylko na telefonach komórkowych.

Format ma być publikowany cyklicznie, towarzyszyć mu będzie inne hasło przewodnie. W cyfrowych numerach znajdą się nie tylko teksty i rozmowy, ale także wideo i podcasty. Każde wydanie będzie miało swoją wideo-okładkę.

Tematem pierwszego wydania jest samoakceptacja, na okładce pojawili się: Red Lipstick Monster, czyli Ewa Grzelakowska-Kostoglu, Pola Bogdańska (znana jako Simply by Pola), zwycięzca Top Model 5 Radek Pestka, influencerka Kate Zacharzewska oraz Dj-ka Tycjana Acquasanta.

Justyna Dziegieć, chief digital officer Burda Media Polska podkreśla, że „Unicorn to nowe możliwości dla partnerów i reklamodawców”. - Specjalnie dla tego projektu zostały stworzone dedykowane formaty reklamowe oraz natywne. Począwszy od wideo e-commerce, przez reklamę audio przy odsłuchach tekstów, podcastach i playlistach. Zamiast zdjęć i packshotów – prezentacja produktów opiera się o animacje, ilustracje i formaty wideo. Unicorna można słuchać i oglądać – a nie tylko czytać. Co więcej wszystkie formaty dają możliwość personalizacji i zaawansowanego targetowania. Dodatkowo – jako projekt mobilny – jest w pełni zintegrowany z social mediami - komentuje.

Redaktor naczelna magazynu „Glamour” jest Katarzyna Dąbrowska, a redaktor prowadząca Glamour.pl Ismena Dąbrowska. Partnerem pierwszego wydania jest marka Converse oraz Lilou.

 

Dołącz do dyskusji: Magazyn "Glamour" z wydaniem specjalnym na urządzenia mobilne

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl