Gazeta Wyborcza ma e-wydanie
Gazeta Wyborcza oferuje od wtorku nowy serwis internetowy gazety, gdzie jedną z nowości jest e-wydanie.
Za pomocą e-wydania czytelnicy mogą czytać pełne wydanie „Gazety” używając do tego przeglądarki internetowej. Mogą też wysłuchać tekstów w formacie audio. E-wydanie „Gazety” można kupić jednorazowo w cenie 1,50 zł lub zaprenumerować.
Nowy serwis gazetawyborcza.pl został wzbogacony o rankingi najczęściej czytanych i komentowanych artykułów, a także historię Polski i Świata od 1989 roku, pokazaną przez pryzmat najważniejszych okładek „Wyborczej”. Są również nowe serwisy: Twój głos (strona umożliwiająca czytelnikowi kontakt z redakcją i wyrażanie swoich opinii), Fotografie i Duży Format. Narzędzie „Twoja teczka” pozwala odłożyć wybrane teksty do przeczytania na później lub zrobić prasówkę i przesłać ją e-mailem kolejnym osobom.
Na stronach można również śledzić wpisy bloggerów „Wyborczej”, wśród nich są tak znane osoby jak Ewa Milewicz, Dominika Wielowieyska, Jan Turnau, Bartosz Węglarczyk czy Wojciech Orliński. Lista blogujących dziennikarzy będzie rosła. Wkrótce pojawią się również na stronie materiały wideo.
Serwis gazetawyborcza.pl z jednej strony oddaje ducha tradycyjnej, drukowanej „Gazety”,
z drugiej, pokazuje, że „Gazeta Wyborcza” jest nowoczesna, otwarta na głosy i sygnały od czytelników – mówi Paweł Ławiński, szef projektów „Gazety Wyborczej”.
Serwisem gazetawyborcza.pl pokieruje Waldemar Paś, wieloletni szef „Gazety Praca” i redaktor działu krajowego. Stanie on na czele specjalnego zespołu pracującego na styku redakcji promocji „Gazety Wyborczej” i gazeta.pl.
Budową serwisu zajmował się zespół gazeta.pl wraz z zespołem firmy K2. Projekt graficzny i funkcjonalny powstał w firmie K2 Internet.
Dołącz do dyskusji: Gazeta Wyborcza ma e-wydanie